Friday, August 19, 2011

Gadis Cilik Mengandung


Siapa yang nak bertanggungjawab sekarang?
Jawab laa, siapa yang nak jaga kandungan tu?
Dah seronok seronok, lepas tu tinggalkan !
Memang bagus sangat laa macam tu !

Alamak, lupa nak bagi salam, terlampau emosi pulak malam ni.
Assalamualaikum semua.
Kenapa Mira nampak macam marah je ni?
Siapa yang MENGANDUNG, Mira?

Kisahnya bermula dari sini.
Petang tadi sebelum berbuka puasa,
Mira keluar rumah untuk bagi kucing kucing Mira makan.
Kesian Si Comel, kelaparan Mira buat hari ni.
(Dipaksa puasa)

Lupakan tentang itu,
Masa Mira bagi Si Comel makan Friskies,
Mira tenung lama lama badan Si Comel,
Mira tengok and nampak beberapa perubahan pada diri Si Comel.

"Kenapa Si Comel makin gemuk ni?"
"Makin besar perutnya, lain macam pulak tu"
"Ehh, takkan laa Si Comel dah MENGANDUNG?"
"Kecik lagi, nak kena betul kucing kucing jantan ni"


Start masa tu jugak laa Mira dah mula syak,
Si Comel Mira dah MENGANDUNG !
OMG, siapa punya angkara ni?
Melakukan MAKSIAT ye di kediaman Mira, sesuka hati je !

Tak lama lagi Mira bakal jadi GRANNY laa, 
Baru 19tahun, dah ada cucu.
OMG !
Si Comel wajib berpantang mulai sekarang !

8 comments:

PeRmAtA bIrU said...

kucing memang muda2 da ada laki.. ahhahha

AyiLarimA said...

semakin menjadi jadi kucing Mira ni.. geram betul.. :P

Anonymous said...

comelnyee entry you sayang. hehe..
from -line 3 baris 3 :)

SoLy SoLicious said...

sumbang mahram tu...cepat kahwinkan die wahai nenek mira..hehehhee

AyiLarimA said...

Anonymous (siapakah gerangannye) : mekasih ye sayang. xdela comel mane pun.. haha

AyiLarimA said...

Soly : nnti Mira undang soly datang umah, kucing Mira ni nak kawen.. gaagagagag..

fiq. said...

haha,,binatang lah katakan,,ala,takkan nak tunggu umo 25 baru kucen tu nak kawen n pregnant,,, ke kene kerja dulu,,hahaha

AyiLarimA said...

25 tahun tu dah tua sangat la.
kesian kucing Mira..
hahaha