Sunday, August 21, 2011

Indahnya Panorama Pagi




Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah, kia masih bertemu lagi.
Lepas habis bersahur tadi Mira ada updated blog.
Ingatkan lepas updated blog nak tidur sekejap.
Tapi mata ni tak mahu pulak terlelapnya.

Ye, hati Mira masih tidak tenang
Disebakan itu, Mira termenung jauh ke luar jendela.
Sedar tak sedar, dah jam 7.15 pagi.
Cepatnya masa berlalu pergi.


Bila lihat suasana pagi,
Terasa tenang sikit hati Mira sekarang.
Udara nyaman, burung burung berkicau,
Langit biru, embun pagi berkilauan.


Sesiapa yang dalam keadaan tak tenteram, jiwa kacau macam Mira ni,
Boleh laa cuba tengok keindahan alam kita ni.
Lihat suasana pagi yang nyaman lagi tenteram.
Insyaallah, tenang sikit hati you all. 


Subbahanaallah,
Catiknya pemandangan di pagi hari.

Alhamdulillah,
 Mira masih diberi kesempatan untuk melihat kebesaran Ilahi.

6 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

alhmdllah ..;)

dh mcm lirik lagu dh tjuk entry tu ..:P

abghani said...

ya aku suka keindahan alam..rasa jiwa tenteram

AyiLarimA said...

izzaty : mekasih,
memang agak ke tajuk lirik cikit.. haha

AyiLarimA said...

abghani : Mira pun suke jugak.. sangt t'teram..

Pipie ♥♥♥ said...

visit u follow u n please follow me back =)

love from,
pipie

http://fiffiedaylife.blogspot.com/

AyiLarimA said...

thanx ya pipie.. nanti Mira follow pipie balik :)