Tuesday, August 9, 2011

Tahniah Cikgu Maleque

Assalamualaikum, salam sejahtera buat para guru guru 
dan anak murid sekalian.

Cewah cewah, ada macam gaya seorang cikgu bagi ucapan untuk Hari Guru tak?
Haha, saja saja berangan ala ala Mak Andeh cikit.

Entry ini sebenarnya Mira tujukan khas buat seorang Guru yang banyak mengajar Mira sepanjang Mira berada di Pra-U SMK Khir Johari.
Tahniah cikgu kerana telah menjuarai satu 
"Pertandingan Educational Blogging sempena Hari ICT UPSI 2011, kategori sekolah"
 untuk laman web Pengajian Am.
Tak disangka sangka, 
"pada mulanya hanya minat dan suka suka, akhirnya membawa hasil yang menguntungkan"
Nak tahu lebih lanjut tentang cikgu yang sangat berkaliber ini?
Klik SINI untuk sesi suai kenal dengan beliau.

Cikgu yang dimaksudkan memakai baju kemeja oren,
berhadapan dengan laptop Toshiba kepunyanya.
Amboi, nampak tak cara penulisan Mira dalam entry ni agak skema 
dan mengikut tatabahasa Bahasa Melayu dalam sukatan Tingkatan 6?
Biasa laa, dah nama pun pelajar Pra-U, memang la agak ter-skema kadang kadang, kan?

*Agaknya ada tak yang perasan tentang apa yang terjadi antara Mira dengan Cikgu ni?

3 comments:

Nizam Ijam said...

terima kasih cikgu :)

iMBobo said...

cikgu tgh buat apa tu hehe

AyiLarimA said...

Nizam : sama sama (anak murid ckgu tolong jawapkan) haha

Imbobo : cikgu tengah tengok blog aylliarima ni.. hihi